تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۵۹
بازدید: ۷۸۱
کد خبر: ۲۰۶۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

هیچ فرقی بین من مدیرعامل با یک کارگر ساده نیست

می متالز - علی اکبر رحیمی با تاکید بر اینکه ما بدنبال منافع شما کارکنان هستیم و هیچ فرقی بین من مدیرعامل با یک کارگر ساده نیست ،تصریح کرد: اگر زمانی برخورد یا فراموشی رخ می دهد، دلیل آن دغدغه پروژه عظیمی است که می خواهیم به نتیجه برسد تا در آینده شما از آن بهره برداری کنید.
هیچ فرقی بین من مدیرعامل با یک کارگر ساده نیست

به گزارش می متالز به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ مدیر عامل شرکت سنگ آهن شب شنبه به همراه معاون تولید، مدیر حراست، مدیر حوزه مدیریت و مدیرروابط عمومی با حضور در کارخانه فرآوری با کارکنان این واحد دیدار کرد و از نزدیک با روند کار کارخانه فرآوری آشنا شد.

رحیمی در نشست با کارکنان قسمت فرآوری و قسمت CCR ضمن تشکر از زحمات آنان گفت: موفقیت امروز ما حاصل تلاش شما پرسنل خدوم است، اگر گندله داریم و یا آهن اسفنجی را اجرا می کنیم تمام آن حاصل زحمات شبانه روزی شما بوده و هر گونه عملی در مقابل کار شما را وظیفه خود می دانم.
وی در ادامه افزود: باید با ایجاد اشتغال نگرانی مردم شهر را درخصوص شغل فرزندان ترفیع کرد. تلاش می کنم تا نگذارم پول سنگ جای دیگر برود و در همین خاک استفاده شود تا در آینده شرمنده خانواده های جانباز، شهید و ایثارگر نباشیم.

مدیر عامل شرکت در مورد توسعه و پیشرفت طرح ها گفت: اکنون ما شرکت را به شکلی مدیریت می کنیم که ظرف 3 تا 4 سال آینده شاهد شکوفایی مجموعه باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه گندله سه چاهون تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده اظهار داشت: مذاکراتی برای واگذاری فولاد بافق کسری انجام داده ایم تا به تولید آهن اسفنجی برسیم و بجای فروش کنسانتره آن را با ارزش افزوده خوب برای شهرستان به جهت ذوب و تولید نورد مورد نیاز تبدیل کنیم.

رحیمی در ادامه بیان کرد: تلاش می کنیم با وجود سرمایه گذاری ها شرکت را استوار نگهداریم و این سطح اشتغال را حفظ کنیم.

وی با تشکر از زحمات مهندس نوابی، معاونت تولید شرکت گفت: ایشان از نیروهای پرتلاش و قانونمند بوده و مدافع منافع شرکت و حقوق کارکنان است و شما می توانید مسائل خود را با وی مطرح کنید تا ما آن را بررسی نماییم.

رحیمی در مورد همراهی شورای کارگری گفت: خوشبختانه شورای کارگری خوبی با انتخاب شما روی کار آمده است ، ما نیز در تصمیم گیری ها از آنان استفاده خواهیم کرد. گرچه بعضی از قوانین نیاز به اصلاح و یا تغییر دارد اما مهم این است که ما بدنبال منافع شما هستیم و هیچ فرقی بین من مدیرعامل با یک کارگر ساده نیست و اگر زمانی برخورد یا فراموشی رخ می دهد، دلیل آن دغدغه پروژه عظیمی است که می خواهیم به نتیجه برسد تا در آینده شما از آن بهره برداری کنید.

عناوین برگزیده