تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۲۳۰۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

عملیات اجرایی فاز ۴ کارخانه سیمان دورود قطعا کلید خواهد خورد

می متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: عملیات اجرایی فاز ۴ کارخانه سیمان قطعا کلید خواهد خورد و هیچ عاملی نمی‌تواند مانع از تحقق این مهم شود.
عملیات اجرایی فاز ۴ کارخانه سیمان دورود قطعا کلید خواهد خورد

به گزارش می متالز، مهندس مجید کیان‌پور ضمن بیان اینکه هیچ عاملی نمی‌تواند مانع احداث فاز ۴ کارخانه سیمان شود، اضافه کرد: توقف پرونده عملیاتی شدن فاز ۴ این کارخانه مهم شهرستان دورود، شایعاتی بیش نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: عملیات اجرایی فاز ۴ کارخانه سیمان قطعا کلید خواهد خورد و هیچ عاملی نمی‌تواند مانع از تحقق این مهم شود.

کیان‌پور با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص این پروژه افزود: پرونده فاز ۴ کامل است و اعتبارات ریالی و ارزی آن نیز تامین شده است به همین جهت نیز برای عملیاتی شدن آن جای نگرانی وجود ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه با پیمانکار جدید روند تکمیل جاده کمربندی دورود شتاب بیشتری می‌گیرد، از روند کند تکمیل جاده کمربندی دورود انتقاد کرد و گفت علیرغم تذکراتی که به پیمانکار این پروژه داده شد، متاسفانه اقدامی برای تسریع در تکمیل پروژه صورت نگرفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: به همین دلیل ادامه تکمیل پروژه بر اساس ضوابط قانونی به پیمانکار جدید واگذار شده است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌برداری نهایی از جاده کمربندی افزود: با جدیت تمام پیگیر به سرانجام رساندن این پروژه هستم، هر چند علیرغم همه مشکلات موجود در دو سال گذشته، جاده کمربندی پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

عناوین برگزیده