تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۶
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۲۲۴۲۱۲
سرویس خبر : انرژی

«اوجی» برای بهبود وضعیت کارکنان شرکت نفت برنامه دارد

‌می‌متالز - نماینده ساری با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های وزارت نفت وضعیت کارکنان شرکت نفت است، گفت: از جمله مواردی که اوجی برای آن برنامه دارد رفع بی عدالتی در ساختار سازمانی است.

به گزارش می‌متالز، انور حبیب زاده نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در موافقت با برنامه‌های آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت بیان کرد: آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت فردی توانمند است و از شجاعت، بصیرت و آگاهی فوق العاده‌ای برخوردار است.

وی افزود:وزیر پیشنهادی نفت از بدنه صنعت نفت و آشنا با مسائل حوزه نفت و انرژی است بنابراین با تجاربی که در این زمینه دارد می‌تواند در وزارت نفت تاثیرگذار باشد.

نماینده بوکان با بیان اینکه در کشور ما بیش از ۹۷ درصد انرژی اولیه مورد نیاز داخلی از نفت و گاز تامین می‌شود، اظهار کرد:درآمد‌های حاصل از فروش نفت می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشد، مسائل مهم این بخش، استراتژی‌ها و اهداف مهم این بخش با توجه به اهمیت و نقش آن در همه امور به خصوص در سیاست‌های خارجی و داخلی و حتی اقتصاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا جهت گیری و عملکرد این بخش بر همه بخش‌های کشور تاثیرگذار خواهد بود، بر این اساس برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و رسیدن به اهداف نیازمند برنامه ریزی صحیح می‌باشیم.

«اوجی» برای بهبود وضعیت کارکنان شرکت نفت برنامه دارد

بر اساس این گزارش، علی بابایی نماینده ساری نیز در حمایت از وزیر پیشنهادی نفت گفت: براساس تحلیل‌های کارشناسی، وزارت نفت با ۸ چالش روبه رو است که این موارد در برنامه وزیر پیشنهادی مشاهده می‌شود. یکی از چالش‌های اساسی وضعیت کارکنان شرکت نفت است که در سال‌های گذشته شرایط سختی را طی کرده اند.

وی در تشریح برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت افزود:از جمله مواردی که اوجی برای آن برنامه دارد رفع بی عدالتی در ساختار سازمانی است، با برنامه‌ای متقن و واضح این بی عدالتی رفع می‌شود، احیای دانشگاه نفت تحقق می‌یابد و بر شرکت پتروشیمی و صنایع پایین دستی بازنگری خواهد شد، همچنین وزیر پیشنهادی برای جلوگیری از خام فروشی برنامه دارد.

نماینده ساری بیان کرد:توسعه صنایع پایین دستی از جمله مواردی است که وزیر پیشنهادی در دستورکار دارد تا خام فروشی صورت نگیرد، از سوی دیگر دغدغه فارغ التحصیلان برای اشتغال با توجه به صنایع پایین دستی نفت برطرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده