تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۳۴۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صالحی‌نیا اعلام‌‌‌ کرد:

تعامل با صنعتگران و تامین زیر ساخت‌ شهرک‌های صنعتی سرفصل برنامه‌های سازمان صنایع‌ کوچک

می متالز - اولین جلسه شورای معاونان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور محسن صالحی‌نیا برگزار شد و سرپرست جدید سازمان در این جلسه بر تعامل با صنعتگران و استفاده از نظرات جمعی تاکید کرد و گفت: افتخار من این است که از کارشناسی در صنعت کار خود را شروع کردم.
تعامل با صنعتگران و تامین زیر ساخت‌ شهرک‌های صنعتی سرفصل برنامه‌های سازمان صنایع‌ کوچک

به گزارش می متالز، محسن صالحی‌نیا در این جلسه با تاکید بر ضرورت استفاده از صاحبان فن و تجربه تصریح کرد: از ظرفیت‌های خارج از مجموعه در بخش‌های مختلف می‌توان بهره برد.

وی با بیان اینکه همکاران مجموعه باید با انرژی و توان بالا کار خود را ادامه دهند، افزود: توجه به مراکز علمی و دانشگاهی و بهره‌مندی از نظرات آن‌ها، تعامل با صنعتگران و واحدهای تولیدی و توجه به تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

صالحی‌نیا با تاکید بر ضرورت حمایت از توسعه فناورانه و مراکز تحقیقاتی، گفت: به نظرات جمعی در مدیریت خود اهمیت می‌دهم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه با بیان اینکه به زحمات تمام مدیران گذشته سازمان ارج می‌نهم، تصریح کرد: افتخار من این است که از کارشناسی در صنعت کار خود را شروع کردم.

صالحی‌نیا با اشاره به اهمیت و ضرورت قواعد خوب در سازمان، اضافه کرد: بر اساس اهداف عالیه دولت تدبیر و امید و برنامه‌های دکتر رحمانی و با کمک تجربیات همکاران کار را به جلو می‌بریم.

عناوین برگزیده