تاریخ: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۴۸۶
کد خبر: ۲۴۴۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال مطالبات درمانی بازنشستگان فولاد با پیگیری دکتر زاهدی نماینده مجلس پس از چهار سال

می متالز - ماشاالله میجانی رئیس کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان گفت: بیش از یک سوم مطالبات درمانی بازنشستگان فولاد معادل ۱۵۰ میلیارد ریال، با پیگیری دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و همکاری صندوق فولاد استان پس از ۴ سال پرداخت گردید.
پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال مطالبات درمانی بازنشستگان فولاد با پیگیری دکتر زاهدی نماینده مجلس پس از چهار سال

به گزارش می متالز، ماشاالله میجانی در گفتگوی اختصاصی با هفته نامه کرمان رسانه اظهار داشت؛ از سال ۹۲ بازنشستگان فولاد با مشکلات درمانی و بدهی های معوق دست و پنجه نرم می کردند تا جایی که در سال ۹۶، مطالبات درمانی صندوق فولاد به استان کرمان، به ۴۵۰ میلیارد ریال رسیده و در واقع علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، ارائه خدمات درمانی خود را بصورت نسبتا کامل قطع نمودند.

رئیس کانون بازنشستگان فولاد استان کرمان خاطرنشان کرد: پس از قطع بسیاری از بیمارستان ها و داروخانه ها و عدم پذیرش نسخه ها، سریعا این موضوع را با دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در میان گذاشته و با پیگیری وی و جلسه با مسئولین کشوری و تذکرات متعدد به وزرا و نشست با مهندس محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور و رییس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل درمان استان و همکاری مهندس اصفهانی رییس صندوق بازنشستگان استان، مجددا وصل گردید.

میجانی اظهار داشت: در جلسه دکتر زاهدی با مهندس محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور مقرر گردید که طی چندین دوره پرداخت گردد که الحمدالله تا این لحظه ۱۵۰ میلیارد ریال واریز شده و ۳۰ میلیارد ریال باقی مانده است.

رئیس کانون بازنشستگان فولاد استان عنوان کرد: به نمایندگی از بازنشستگان فولاد استان کرمان از دکتر محمدمهدی زاهدی خواهشمندم که همانند پیگیری های گذشته، مجددا پیگیری نماید تا ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد استان، از سوی بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه خدمات قطع نگردد و دغدغه ای در بحث درمان نداشته باشند.

لازم به ذکر است که استان کرمان در بین چندین استان کشور، با پیگیری  دکتر زاهدی نماینده دلسوز و زحمتکش آن،  بیشترین مطالبات آن پرداخت شده است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده