تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۳
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۵۶۶۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

توسعه متوازن مناطق مختلف کشور با اجرای طرح آمایش وزارت صمت

‌می‌متالز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت، بهره‌مندی عادلانه از منابع موجود و توسعه متوازن مناطق مختلف کشور را در پی دارد.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد حاجی‌حسینی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره تحولی، تغییرات مدیریتی را با دغدغه نخبه گزینی و شایسته‌سالاری با اولویت استفاده از ظرفیت‌های داخلی این وزارتخانه در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های مدیریتی و نخبگی کشور را موردتوجه قرار داده است و در اسناد و برنامه‌های تحولی خود، تربیت و رشد مدیران تراز انقلاب اسلامی را به‌عنوان یکی از محور‌های مهم مدنظر دارد.

علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گسترده طبیعی و انسانی این استان، گفت: طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات مناطق و شهرستان‌های سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهوری و تصمیمات مرتبط با حوزه وزارت صمت، ادامه داد: بهره‌گیری دقیق از فرصت‌های طبیعی در تدوین طرح آمایش و ظرفیت‌های انسانی در جایگاه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم سازی از انتظارات استان کهگیلویه و بویراحمد از وزیر و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

گفتنی است معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت برای حضور در مراسم معارفه سرپرست اداره کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده بود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده