تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۶۱۵۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین معارفه شد

‌می‌متالز - با حکم معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایدرو، اعضای جدید هیأت مدیره مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع انتخاب شد.

به گزارش می‌متالز، کاظمی دانش آموخته مهندسی برق، کارشناسی ارشد مدیریت است که پیش از این سوابقی، چون مدیرعاملی ذوب آهن افق، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان و مشاور معاون وزیر صمت را در کارنامه خود دارد.

با حکم معاون وزیر و رئیس هیأت عامل ایدرو، سعید کاظمی، وحید امیرجهادی و کوروش خیرخواه به عنوان اعضای هیأت مدیره منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و از زحمات سید داوود اوجاقی سرپرست سابق مجتمع صنعتی اسفراین قدردانی شد.

فرشاد مقیمی، معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل این شرکت ضمن تشریح برنامه‌های پیش رو برای توسعه مجتمع صنعتی اسفراین خاطرنشان کرد: با هدف گذاری معین و تلاش بیش از پیش نیروی انسانی و مدیریت جدید، شاهد بهبود شرایط کمی و کیفی تولید در این مجتمع خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اسفراین نیز اظهار کرد: هر کس که خداوند متعال خیر او را بخواهد، به او توفیق خدمت می‌دهد تا منشاء خیر و برکت برای یک کشور و امت باشد.

سعید کاظمی، مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین نیز اهتمام حداکثری بر توسعه همه جانبه فعالیت‌های تولیدی، برنامه محوری و مبنای کارشناسی و رعایت اخلاق را از محور‌های کلیدی ادامه فعالیت این مجموعه برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده