تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۷۲۷۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر صمت در سفر به سمنان:

مشکل کم آبی صنعت استان سمنان با جدیت دنبال می‌شود

‌می‌متالز - معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مهمترین چالش در توسعه صنعت استان سمنان کمبود آب است که رفع آن در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سید مهدی نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار در سفر یک روزه به استان سمنان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه این شهر حضور یافت و گفت: استان سمنان در مقایسه با سایر استان‌های کشور ظرفیت خوبی در حوزه صنعت و معدن دارد و از زمینه رشد خوبی نیز برخوردار است.

وی افزود: نزدیک بودن این استان به پایتخت کشور چالش‌هایی برای صنایع ایجاد می‌کند که البته امتیاز‌هایی نیز در پی دارد.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رئیس جمهور حتی در سمت ریاست قوه قضاییه که بود نیز دغدغه احیای واحد‌های صنعتی راکد را داشت، زیرا بسیاری از واحد‌ها مشکل قضایی دارند.

نیازی افزود: اکنون نیز تاکید دولت سیزدهم ابتدا احیای واحد‌های راکد به عنوان یکی از اهداف اصلی است و سپس در صورت وجود ظرفیت و شرایط لازم، ایجاد واحد صنعتی جدید پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: شرکت صنایع لاستیکی پارمیدا واقع در شهرک صنعتی سمنان از شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مطالبه دارد که امید است با بازدید معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، این بدهی پرداخت شود.

محمدرضا صادقی بیان کرد: طرح صنعتی سنگ کاران نوین نیز از جمله واحد‌های راکد استان سمنان بود که موانع آن برطرف شد و تا چند روز آینده شروع به کار می‌کند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده