تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۷
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۳۰۶۴۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نام‌نویسی برای آموزش نیروی ماهر معادن جنوب کرمان آغاز شد

‌می‌متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: نام نویسی برای شرکت در دوره‌های آموزشی تربیت نیرو‌های فنی ماهر و متخصص برای کار در معادن و صنایع معدنی این منطقه از امروز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، محمد مجاز ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی با شماره تلفن ۰۹۲۲۴۶۸۱۵۴۵ تماس بگیرند یا به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در جیرفت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه معادن و صنایع معدنی در جنوب کرمان روی ریل توسعه قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: این واحد‌ها برای افزایش بهره وری و تولید نیازمند استفاده از نیرو‌های فنی متخصص و آموزش دیده هستند.

مجاز افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به عنوان متولی امور معادن برای تأمین نیرو‌های واحد‌های معدنی پس از رایزنی‌های متعدد با ایمیدرو، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کرده است که بلافاصله پس از اتمام نام نویسی، فرآیند اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در این مرحله رشته‌های تکنسین فرآوری مواد معدنی با اولویت مس و آهن، سرویس‌کار ماشین آلات معدنی و صنعتی، برق صنعتی، تأسیسات، تکنسین آزمایشگاه شیمی تر، تکنسین حفاری، آتشکاری در معادن، نقشه برداری، نرم افزار‌های مرتبط معدنی، زمین شناسی و رانندگی ماشین آلات معدنی (بیل مکانیکی، بلدوزر و…) به متقاضیان جویای کار آموزش داده خواهد شد.

کرمان به بهشت معادن شهرت دارد و همانند شمال این استان، جنوب کرمان نیز دارای ظرفیت‌های زیاد معدنی است که افق‌ها برای توسعه استخراج و تولید از آن‌ها کلید خورده و رو به بهبود است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده