تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۴۷
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۳۰۷۶۹۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

پروژه ذوب آهن شهدای کرمانشاه در صحنه پیشرفت ۸۵ درصدی دارد

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: فاز اول پروژه ذوب آهن شهدای کرمانشاه در شهرستان صحنه دارای پیشرفت ۸۵ درصدی است.

به گزارش می‌متالز، عبدالوحید محمدی شامگاه پنج‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان صحنه با اشاره به بازدید از واحد‌های تولیدی در این شهرستان اظهار داشت: پیگیری‌ها برای افزایش ظرفیت تولید شرکت ایران خودرو صحنه توسط استاندار محترم صورت گرفت که استان تعهدات خود را در این‌زمینه اجرایی خواهد کرد و امیدواریم شرکت ایران‌خودرو هم به تعهدات خود عمل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: فاز اول پروژه ذوب آهن شهدای کرمانشاه در شهرستان صحنه دارای پیشرفت ۸۵ درصدی است که موانعی از جمله مشکل تسهیلات پیش‌روی این واحد تولیدی است که به زودی مرتفع خواهد شد.

این مسوول عنوان کرد: اولین روستا بازار استان در شهرستان صحنه راه‌اندازی شده است که متاسفانه زمینی که برای توسعه آن اختصاص یافته طی ماه‌های گذشته برای ساخت مسکن ملی جهاد کشاورزی در نطر گرفته شده که در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

محمدی با تصریح اینکه این شهرستان رتبه اول تولید عسل در استان را داراست، عنوان کرد: با وجود این ظرفیت یک واحد فرآوری مناسب برای عسل وجود ندارد هر چند یک واحد صنعتی برای فرآوری این محصول وجود داشت که به دلیل مشکلات موجود نیمه‌کاره رها شده است.

این مسوول ابراز داشت: شهرداری موافقت خود را برای احداث میدان میوه و تره‌بار صحنه اعلام کرده همچنین مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته است و نیز در این راستا ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که باید زمین آن توسط اداره مسکن و شهرسازی تامین شود.

منبع: مرصاد نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده