تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۴۰۳
کد خبر: ۳۰۷۸۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
با پرونده‌ای درباره «کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه»؛

شماره تازه مجله «عصر مس» منتشر شد

می متالز - هشتمین شماره از دوره تازه مجله «عصر مس»، با پرونده‌ای درباره پروژه زیست‌محیطی کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه، منتشر شد.
شماره تازه مجله «عصر مس» منتشر شد

به گزارش می متالز به نقل از عصر مس آنلاین، این نشریه با عنوانِ «رسانۀ مکتوبِ صنعت مس ایران»، شمارۀ 77 پی‌درپیِ «عصر مس» به‌شمار می‌رود و در 120 صفحه منتشر شده است.

در صفحات آغازین این شماره از مجله، یادداشتی با تیتر «صنعت مس در اوج پویایی و بالندگی»، به قلم «علی کریمی‌پور» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرمسئول نشریۀ «عصر مس» آمده که مروری است بر دستاوردهای شرکت مس به‌مناسبت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی.
در فصل اول مجله، گفت‌وگو با «محمدرضا بنی‌اسدی‌راد» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تیتر «به توازن رسیده‌ایم»، و گفت‌و‌گوهایی با «حسین احمدی» مدیر مجتمع مس سرچشمه و «جلیل حسانی» مدیر مجتمع مس شهربابک، و یادداشتی از «رضا شریفی» مدیر مجتمع مس سونگون، دیده می‌شود. گزارشی دربارۀ پروژه «معدن مس درآلو»، از دیگر مطالب این فصل است.
آغازگر فصل دوم، گفت‌وگوها و خبرهایی دربارۀ «طرح جامع آب» شرکت ملی صنایع مس ایران و دستاوردهای حوزۀ بومی‌سازی این شرکت است. در ادامۀ این فصل، پرونده‌ای دربارۀ پروژۀ کارخانۀ اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه، با عنوان «مسیرِ سبز» منتشر شده است. گزارشی دربارۀ اسید سولفوریک در ایران و جهان، گفت‌وگو با «محمدرضا سرحدی» مجری احداث کارخانه‌های اسید شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت‌وگو با مدیران پروژۀ اسید سولفوریک، مدیر امور فروش و بازاریابی شرکت ملی مس و مدیر تحقیق و توسعۀ مجتمع مس سرچشمه، از مطالب این پرونده است. گفت‌وگویی کوتاه با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان نیز، در پایان فصل دوم دیده می‌شود.
در فصل بعدی که فصل تاریخی مجلۀ «عصر مس» است، مطلبی با عنوان «خاطره‌نگاری روزهای انقلاب در مس؛ بهارِ آزادی، بهمن‌ماهِ سرچشمه» دیده می‌شود. یادی از مرحوم «تقی توکلی»، دومین مدیرعامل شرکت مس، از دیگر مطالب این فصل است.
در ادامه صفحات مجله، مروری بر خبرهای شرکت ملی صنایع مس ایران در یک‌سال اخیر دیده می‌شود که به گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار شرکت مس در حوزه‌های مختلف اختصاص یافته است.
گفتنی است؛ شماره هشتم دورۀ تازۀ مجلۀ «عصر مس» (شمارۀ پی‌درپی 77)، به تاریخِ دی و بهمن نودوهفت، در 120 صفحه منتشر شده است.

برای دیدن صفحات آغازین، یادداشت مدیرمسئول و فهرست مطالب این شماره، فایل زیر را دانلود کنید.

منبع: عصر مس
عناوین برگزیده