تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۱۳۲۷۸
سرویس خبر : انرژی
گزارش عملکرد ماهانه پتروشیمی فن آوران:

روندرو به رشد"شفن"

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی فن آوران در چهارمین ماه سال به درآمد ۶۸۹ میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به تیرماه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش فعالیت ماهانه خود که در تیرماه سال جاری منتشر کرده به درآمد ۶۸۹ میلیارد تومانی دست یافته است، هرچند به نسبت ابتدای سال مالی تا تاریخ یاد شده میزان درآمد‌های این شرکت تغییرات عمده و محسوسی را تجربه نکرده است، با این حال روندی آهسته، اما رو به رشد را پیش گرفته است.

روندرو به رشد
پتروشیمی فن آوران همچنین توانسته درآمد تجمیعی ۳ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومانی را کسب نمایید. شایان ذکر است میزان درآمد حاصل شده ماهانه"شفن" نسبت به خرداد ماه سال جاری ۳.۷ درصد و نسبت به تیرماه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است. میزان افزایش درآمد ۴ ماهه پتروشیمی فن آوران نسبت به دوره مالی منتهی به تیرماه سال گذشته، بالغ بر ۴۷۷ میلیارد تومان بوده است.

روندرو به رشد
میزان صادرات پتروشیمی فن آوران نیز روندی صعودی داشته و متانول و اسید استیک صادراتی آن درآمدزایی بسزایی برای این شرکت به همراه داشته است. میزان درآمد حاصل از صادرات در تیرماه امسال ۴۶۲ میلیارد بوده است که حدود ۶۷ درصد درآمد کل صادرات این شرکت را تشکیل میدهد. در نمودارزیر نسبت فروش صادراتی این شرکت به فروش داخلی آن ترسیم گردیده است.

روندرو به رشد
تولیدات متانول این شرکت بیشترین سهم در سبد درآمدی "شفن" را به خود اختصاص داده است، درآمد حاصل از فروش متانول مبلغ ۵۵۴ میلیارد تومان را در تیرماه سال جاری به ثبت رسانده؛ درآمد حاصل از فروش اسید استیک تولیدی در پتروشیمی فن آوران ۱۲۲ میلیارد تومان را برای این شرکت در تیرماه سال جاری به همراه داشته. همچنین منواکسیدکربن و محصولات فرعی، از دیگر محصولات این شرکت می‌باشد.

روندرو به رشد

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده