تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۱۴۸۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

"خکرمان" از سرمایه گذاری دو بانک خبر داد

‌می‌متالز - در حاشیه مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام شرکت آرمان گستر پاریز"خکرمان"، حامد شادکام مدیر عامل این شرکت به تقسیم سود و برنامه‌های آتی شرکت اشاره کرد.

به گزارش می‌متالز، در حاشیه مجمع عمومی عادی و فوق العاده صاحبان سهام شرکت آرمان گستر پاریز"خکرمان"، حامد شادکام مدیر عامل این شرکت به تقسیم سود و برنامه‌های آتی شرکت اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید:

مدیر عامل شرکت آرمان گستر پاریز در رابطه با مصوبات مجمع گفت: مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده خکرمان تشکیل شد که در آن اساسنامه مورد تایید مجمع قرار گرفت. همچنین ضمن تایید صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ از میزان سودی که نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان بود، ۶۰ میلیارد تومان تقسیم شد که ظرف مدت زمان قانونی بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

شادکام به اهم اقدامات سال گذشته اشاره کرد و گفت: مهمترین موضوع پذیرش شرکت به عنوان نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار در فرابورس بود که نماد شرکت از بازار پایه به بازار اصلی منتقل و معاملات در این بازار شروع شد. همچنین یکی دیگر مهمترین برنامه‌ها در خکرمان تشکیل گروه مالی است که خدمات بازار سرمایه، بیمه و لیزینگ را بتوانیم در خود مجموعه آرمان گستر پاریز داشته باشیم.

وی در خصوص برنامه افزایش سرمایه افزود: با توجه به ساختار شرکت این امکان را داریم تا از چند محل افزایش سرمایه بدهیم که با دذر نظر گرفتن حقوق سهامداران و به صلاحدید هیات مدیره شرکت بهترین روش را انتخاب خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت آرمان گستر پاریز ادامه داد: دو بانک برنامه سرمایه گذاری در گروه و شرکت مانا را دارند که با توجه به رقابتی که بین مجموعه‌های بانکی با هم وجود دارد هیچکدام از آن‌ها اطلاعی از دیگری ندارد بنابراین نمی‌توان نام آن‌ها را گفت. اما این فرصتی بزرگ است چرا که هدف فروش سهام نیست و بلکه قصد داریم منابع آن‌ها در قالب واسپاری به شرکت تزریق شود.

شادکام در خصوص نشست و جلسه مهم گروه صنایع کرمان موتور با رییس سازمان بورس گفت: همانطور که تامین مالی مناسبی برای شرکت کرمان موتور از بازار سرمایه انجام شد و باتوجه به برنامه‌های گروه مالی و پذیرش شرکت‌ها، تقاضا داشتیم روند کار‌ها با سرعت بیشتری انجام شود که رییس سازمان بورس دستور ویژه‌ای دادند تا هر چه سریع‌تر شرایط برای عرضه شرکت‌ها فراهم شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده