تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۱۸۷۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زاهدی در جمع صنعتگران و معدن کاران استان کرمان:

حل مشکلات اقتصادی به عقلانیت و منطق نیاز دارد/ هر تلاشی برای منحرف کردن مسیر خدمت به مردم، خیانت به کشور است

‌می‌متالز - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: حل مشکلات اقتصادی نیازمند عقلانیت و منطق است نه جنجال رسانه ای.

به گزارش می‌متالز، محمد مهدی زاهدی در آستانه روز صنعت و معدن با حضور در جمع صنعتگران و معدن کاران استان کرمان، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید در فضایی عقلانی و تعاملی و به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به تصمیم‌های منطقی و منطبق با اسناد بالادستی از جمله اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و اصل ۴۴ قانون اساسی دست یافت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تقبیح دامن زدن به اختلافات دولت و مجلس، افزود: امروز دغدغه مجلس و دولت، حل مشکلات مردم و هموار ساختن مسیر پیشرفت کشور است و هر تلاشی برای منحرف کردن مسیر خدمت به مردم، خیانت به کشور است.

زاهدی با تجلیل از اقدامات دولت در دو سال گذشته از جمله اصلاح و کارآمدسازی نظام مالیاتی، تأمین مالی تولید، کنترل و کاهش تورم، خودکفایی در تأمین کالا‌های اساسی، توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان و ملی، مدیریت بازار ارز و مردمی‌سازی یارانه‌ها و حذف رانت و تمرکز بر دیپلماسی پویا و هوشمندانه با محوریت «سیاست همسایه محور» و «دیپلماسی اقتصاد محور» و نهضت ساخت مسکن ملی به عنوان اقدامات ماندگار دولت سیزدهم اشاره کرد.

نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به دیدار‌های کاری خود در هفته‌ی آتی از جمله دیدار با فرزین رئیس کل بانک مرکزی، از جمع بندی مشکلات جامعه صادرکنندگان، صنعتگران و معدن کاران استان کرمان جهت طرح در این نشست خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بتوان با تعامل، نسبت به حل مسائل و چالش‌ها به نتیجه‌ی مطلوب دست یافت.

وی از رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان و مدیرکل صنعت و معدن استان کرمان نیز خواست تا در جمع بندی مطالبات، همفکری و همراهی نمایند.

زاهدی با اشاره به وظایف ذاتی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از جمله کمیسیون صنایع و اقتصادی مجلس برای پیگیری مسائل و چالش‌های تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران، اعلام کرد: اینجانب به عنوان خادم و وکیل مردم نسبت به پیگیری امور، ولی نعمتان مان مصمم هستم.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده