تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۲۹۹۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز:

فرآیند ریخته‌گری پیوسته بومی‌سازی شد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز گفت: فرآیند ریخته‌گری پیوسته در قالب‌های پایه مس در شرکت نیکان فرآور رنگین فلز بومی سازی شد.

به گزارش می‌متالز، حمید حسن زاده، مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز در حاشیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار کرد: محصولات ما پایه مس از جمله قالب‌های مسی و همه محصولات مسی است که بیشتر در فولاد استفاده می‌شود.

وی افزود: اولین محصولات قالب‌های مسی است که در ریخته‌گری پیوسته استفاده می‌شود و به سفارش فولاد سبا تولید شد.

مدیرعامل شرکت نیکان فرآور رنگین فلز با بیان اینکه دیگر محصولات ما تولید سایر قالب‌ها بود و قرارداد‌هایی را با شرکت‌های فولادی به ویژه فولاد مبارکه داشتیم، ادامه داد: ما توانایی ریخته گری هر محصول با پایه مسی را داریم. فرآیند ما فرآیندی جدای از فرآیند‌های سنتی است.

وی تصریح کرد: ما ریخته‌گری پیوسته را نصب کردیم به گونه‌ای که اول صفحه را ریخته‌گری می‌کنیم بعد فرآیند‌های نورد گرم، نورد سرد و ماشین کاری را ادامه می‌دهیم.

حسن زاده گفت: ما نه تنها محصول بلکه فرآیند ریخته‌گری پیوسته را نیز بومی‌سازی کردیم و تولیدی مطابق با استاندارد‌های روز دنیا داریم.

وی در خصوص همکاری با شرکت فولاد مبارکه نیز ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه با راه‌اندازی MSTID نسبت به خرید ماشین آلات با ما همکاری کردند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده