تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۳۳۲۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

همگرایی بندر و گمرک برای رونق‌بخشی به بنادر کوچک

می متالز - مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در دیدار با مدیر کل گمرک شهید باهنر بر لزوم همراهی و همگرایی بندر و گمرک برای رونق‌بخشی به بنادر کوچک در سواحل شرق هرمزگان تاکید کرد.
همگرایی بندر و گمرک برای رونق‌بخشی به بنادر کوچک

به گزارش می متالز، حمیدرضا محمدحسینی در این نشست مشترک اظهار داشت: توسعه، تجهیز، و برنامه‌ریزی مناسب جهت رونق بخشیدن به بنادر کوچک در راستای افزایش رونق تولید در کشور رویکرد مهم سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی بر لزوم همکاری مقابل بندر و گمرک برای افزایش زیرساخت‌های بندر شهید باهنر در راستای افزایش ظرفیت برای پشتیبانی از صادرات و ترانزیت در کشور تاکید کرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان با اشاره به اقدامات توسعه‌ای سازمان بنادر در بندرجاسک گفت: توسعه این بندر مهم سواحل مکران گامی تاثیرگذار در رونق بخشی به معیشت ساحل نشینان منطقه شرق هرمزگان است.

مهدی رضایی مدیرکل گمرک شهید باهنر نیز طی اظهاراتی به ارائه برنامه‌ها و اولویت کاری این مجموعه در سال 98 پرداخت و گفت: بنادر کوچک به ویژه در شرق استان نقطه قوت در اقتصاد دریامحور محسوب می‌شوند و فرصتی مهم برای استفاده از ظرفیت‌های کشور در شرایط تحریم است.

وی اضافه کرد: همکاری متقابل بندر و گمرک باعث افزایش سرعت عمل، دقت، سلامت و رونق فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در بنادر کشور می‌شود.

عناوین برگزیده