تاریخ: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۳۵۹۰۳
نماینده مجلس اعلام کرد:

ضرورت حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای دستیابی به جایگاه برتر

‌می‌متالز - یک نماینده مجلس حمایت از دانش‌بنیان‌ها برای دستیابی به جایگاه برتر را ضروری خواند و اظهار کرد: باید به سمت تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حرکت کنیم.

به گزارش می‌متالز به نقل از خانه ملت، «محمدعلی محسنی بندپی» با اشاره به رفع مشکلات خرید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رونق اقتصادی این شرکت‌ها، گفت: باید به سمت تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حرکت کنیم.

نماینده مردم «چالوس و نوشهر» در مجلس اظهار داشت: اگر بتوانیم موانع و معضلات شرکت‌های دانش‌بنیان را با جدیت بیشتری در عمل برطرف و از آنها حمایت کنیم، زودتر به جایگاه خود در زمینه تولید دانش‌بنیان دست پیدا می‌کنیم.

کوتاه شدن تشریفات در فروش محصولات

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که می‌توانیم ترک تشریفات در فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان را کوتاه‌تر کنیم، بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های مورد اعتماد نظام هستند و از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تسهیلات دریافت می‌کنند.

تولیدات استاندارد

محسنی بندپی با بیان این که البته تولید شرکت‌های دانش‌بنیان هم باید از استاندارد و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، ادامه داد: اگر استاندارد‌های لازم در این بخش تامین شود، هیچ دلیلی ندارد که این محصولات به فروش نرسد.

این نماینده مجلس با بیان این که نباید بی‌انگیزگی در بین نخبگان ما ایجاد شود، بیان کرد: این جوانان دل در گروه توسعه کشور دارند و باید به درستی از آنها حمایت شود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده