تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۳۳۶۰۰۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
دکتر خرمی‌شاد در مراسم معارفه مدیر مجتمع سونگون:

توسعه، مهم‌ترین هدف شرکت مس در سونگون است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون را مقدم‌تر از دیگر بخش‌ها در سونگون دانست و گفت: مهم‌ترین موضوع در مجتمع مس سونگون توسعه است و اگر به این موضوع توجه لازم نداشته باشیم مسیر طی شده در سالیان گذشته ادامه خواهد یافت.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «امیر خرمی‌شاد» صبح روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه در مراسم معارفه مدیر جدید مجتمع مس سونگون ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی دکتر عباس‌زاده مدیر سابق مس سونگون گفت: در ۲۱ ماه گذشته اتفاقات خوبی در این مجتمع افتاد که جا دارد از زحمات دکتر عباس‌زاده و همکاران تلاشگر وی تشکر و قدردانی کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، همچنین با اشاره به سوابق فنی و اجرایی مدیر جدید مجتمع مس سونگون گفت: دکتر عظمایی دو دوره در صمت استان بودند که یکی از نقاط قوت وی است و ۴ سال هم مدیرعامل فولاد آذربایجان بودند که با اصول شرکت‌داری و اجرای پروژه و کار توسعه‌ای آشنا هستند و این یک فرصتی است که برای مجتمع و منطقه ایجاد شده و باید به نحو احسن از این استفاده کرد.

وی افزود: در مجتمع مس سونگون، توسعه نسبت به دیگر مجموعه‌های مس، خیلی عقب افتاده است و حتما باید این عقب‌ماندگی جبران شود، کل بودجه‌ای که برای توسعه مجتمع مس سونگون در سال ۱۴۰۱ تزریق شده بود حدوداً ۷۰۰ میلیارد تومان بود که رقم بسیار پایینی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ به خصوص در ۸ ماه گذشته ۱۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه مجتمع مس سونگون نقدینگی تزریق کرده‌ایم که ۱۵ برابر سال قبل است و انشاءالله با همین قدرت و سرعت پیش خواهیم رفت.

دکتر خرمی‌شاد تاکید کرد: برای بهره‌برداری طرح‌های توسعه مس سونگون موعدی که پیش‌بینی کرده‌ایم از دیگر مجتمع‌ها جلوتر هستیم و سعی داریم این روند را حفظ کرده و به سرانجام برسانیم.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده