تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۳۳۷۲۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
صبا فولاد خلیج فارس ثبت کرد؛

جهش ۱۶۲ درصدی درآمد‌های "فصبا" در اسفندماه

‌می‌متالز - شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس با سرمایه ثبت شده ۵ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲۳ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری رشد چشمگیری را از خود برجای گذاشت. 

جهش ۱۶۲ درصدی درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس در دوازدهمین ماه از سال جاری و سومین ماه از سال مالی به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۹۵۲ میلیارد تومانی رسید. "فصبا" در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۶۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۶۸ درصدی همراه بود، همچنین این شرکت فولادی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۱۶۲ درصدی درآمد‌های
بیشترین درآمدزایی که شرکت صبا فولاد خلیج‌ فارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «بریکت آهن اسفنجی داخلی» با یک هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بود درآمدی که "فصبا" از فروش این محصول در اسفندماه به دست آورد برابر با ۵۹ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «بریکت آهن اسفنجی داخلی» بیشترین درآمدزایی را برای صبا فولاد خلیج‌ فارس محصول «بریکت آهن اسفنجی صادراتی» به خود اختصاص داده است.

جهش ۱۶۲ درصدی درآمد‌های

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده