تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۳۵۲۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
رشد ۲۲۷ درصدی درآمدی صبا فولاد خلیج فارس نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

"فصبا" پر قدرت ظاهر شد

‌می‌متالز - درآمد تجمیعی این شرکت نیز در دو ماه ابتدایی سال مالی خود برابر با یک هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان عنوان گردیده است که این میزان نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را در پیش داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت صبا فولاد خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۵ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲۳ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد منتشره خود در سامانه کدال از تحقق درآمد ماهانه ۷۴۵ میلیارد تومانی در بهمن‌ماه خبر داده است.


درآمد محقق شده "فصبا" در این ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشدی ۲۲۷ درصدی داشته هرچند این میزان در مقایسه با دی‌ماه سال جاری ۱۱۲ میلیارد تومان کاهش داشته است. 

گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز در دوماه ابتدایی سال مالی خود برابر با یک هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان عنوان گردیده است که این میزان نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را در پیش داشته است.


درآمد یاد شده حاصل فروش بیش از ۵۴ هزار تن محصول تولید این شرکت بوده است؛ همچنین گفتنی است میزان تولیدات شرکت صبا فولاد خلیج فارس در بهمن‌ماه برابر ۱۱۵ هزار و ۸۶۷ تن بوده است که نسبت به دی‌ماه ۱۵ درصد رشد به ثمر رسانده است.


اصلی‌ترین محصول "فصبا" بریکت آهن اسفنجی می‌باشد که از فروش بیش از ۵۴ هزار تن از این محصول به نرخ ۱۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومانی به درآمد یاد شده دست یافته است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده