تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۴۵
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۳۳۹۱۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
در راستای توانمندی‌های صادراتی شرکت فولاد اکسین انجام شد؛

حضور نمایندگان کشور‌های آفریقایی و اروپای شرقی در غرفه فولاد اکسین/ وقتی تحریم‌ها به زانو در می‌آیند

‌می‌متالز - در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، جمعی از تجار و بازرگانان و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان با دستاورد‌های تولیدی و توانمندی‌های شرکت آشنا شدند.

به گزارش می‌متالز، تجار و بازرگانان و نمایندگان شرکت‌های خارجی و همچنین جمعی از سفرای کشور‌های حوزه خلیج فارس، خاورمیانه، آفریقا و اروپای شرقی با نمایندگان فروش این شرکت به بحث و گفتگو پرداخته و از جزییات تولیدات این شرکت مطلع شدند.

فعالان اقتصادی، بازرگانان، مدیران و کارشناسان خرید شرکت‌های فولادی و نفتی که از کشور‌های نیجریه، ترکیه، عمان، قطر، عراق، سوئد و... در غرفه فولاد اکسین خوزستان حاضر شده بودند، در راستای خرید محصولات و صادرات به این کشور‌ها با مدیران اکسین به توافقاتی دست پیدا کردند.

این نشست‌ها با هدف توسعه صادرات و دستیابی فولاد اکسین به عنوان صادرکننده نمونه کشور در سال گذشته به بازار‌های جدید و ارتقا سطح فروش محصولات تولیدی این شرکت برگزار شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضوری پررنگ در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) ضمن معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها، بازار‌های صادراتی خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد و جایگاه برند خود را به عنوان تامین‌کننده محصولات استراتژیک فولادی، حتی بیش از امروز ارتقا ببخشد.

فولاد اکسین خوزستان که تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد، گام‌های بلندی را در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازار‌های بین‌المللی برداشته است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده