تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۳۹۴۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان پر بازدید‌ترین در میان صنایع فولادی و معدنی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴/ چشم‌هایی که به فولادمردان اکسین دوخته شد

‌می‌متالز - در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در سالن شماره شش که صنایع فولادی و معدنی حضور داشتند با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان از جمله مسوولین، هیات‌های تجاری، دست‌اندرکاران صنعت فولاد، خبرنگاران و نمایندگان شرکت‌های مختلف قرار گرفت و از این رو می‌توان گفت که همه چشم‌ها به غرفه اکسین دوخته شده بود و یکی از پر بازدیدترین غرفه‌ها در میان فولادی‌ها بود.

به گزارش می‌متالز، در این نمایشگاه تجار و بازرگانان و نمایندگان شرکت‌های خارجی و همچنین جمعی از سفرای کشور‌های حوزه خلیج فارس، خاورمیانه، آفریقا و اروپای شرقی با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین از جزییات تولیدات و توانمندی و دستاورد‌های این شرکت مطلع شدند.

فعالان اقتصادی، بازرگانانی و مدیران و کارشناسان شرکت‌های فولادی و نفتی که از کشور‌های نیجریه، ترکیه، عمان، قطر، عراق، سوئد و... در غرفه فولاد اکسین خوزستان حاضر شده بودند، در راستای خرید محصولات و صادرات به این کشور‌ها با مدیران اکسین به توافقاتی دست پیدا کردند و در این زمینه دو تفاهم‌نامه بسیار مهم نیز میان شرکت فولاد اکسین خوزستان و تجار و بازرگانان کشور‌های حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و اروپای شرقی به امضا رسید.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضوری پر رنگ در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) ضمن معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها، بازار‌های صادراتی خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد و جایگاه برند خود را به عنوان تامین‌کننده محصولات استراتژیک فولادی، حتی بیش از امروز ارتقا ببخشد.

فولاد اکسین خوزستان که تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد، گام‌های بلندی را در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازار‌های بین‌المللی برداشته است. 

آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با حضور علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، مسوولین وزارت صمت، نمایندگان تجار، تنی چند از سفرای کشورها، کارآفرینان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه در سالن کنفرانس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده