تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۳۹۴۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان در جشن بزرگداشت هفته کارگر:

کارگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند/ شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است

‌می‌متالز - معاون بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: تلاشگران فولاد اکسین در سال ۱۴۰۳ شروع طوفانی داشتند در ابتدای سال شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید را محقق کردند.

به گزارش می‌متالز، مهندس ابوعلی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، اظهار کرد: نیروی محرکه و قلب تپنده هر کارخانه تولیدی کارگران هستند و از این رو به همه آن‌ها این روز فرخنده را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: به لطف تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارگران و پرسنل واحد‌های مختلف شرکت در سال ۱۴۰۲ که شعار مهار تورم و رشد تولید که از سوی مقام معظم رهبری برای این سال در نظر گرفته شد، توسط مجموعه فولاد اکسین خوزستان محقق شد و عینیت پیدا کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به ثبت دومین رکورد تاریخ تولید فولاد اکسین گفت: در سال ۱۴۰۲ توانستیم با تولید بالغ بر ۷۲۸ هزار تن محصول که بیش از ۹۲ درصد از آن محصولات API و آلیاژی بود دومین رکورد تاریخ تولید شرکت را به ثبت برسانیم و نسبت به سال قبل از آن ۱۱ درصد میزان تولید را افزایش دهیم.

ابوعلی عنوان کرد: در تیرماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ هزار تن ورق API تولید شد که رکورد بی‌نظیری بور که در طول تاریخ فولاد اکسین در یک ماه به رسید و این عملکرد بی‌نظیر گواه جانفشانی‌ها و تلاش بی وقفه کارگران فولاد اکسین خوزستان است.

وی ادامه داد: تامین ورق جهت پروژه‌های مهم و استراتژیک کشور و بی‌نیاز کردن کشور از واردات انواع ورق‌های فولادی در صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز و... از سوی شرکت فورا اکسین باعث شده تا خروج میلیون‌ها دلار ارز جلوگیری شود و همچنین زمینه اشتغال و فعالیت بسیاری از جوانان و هموطنان را فراهم کند.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: دستاورد‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در شرکت فولاد اکسین محقق شده که همه این موارد جز با تلاش و کوشش و همراهی کارگران خدوم این شرکت ممکن نبود. 

ابوعلی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت رکورد ۵۳ روز تولید بدون توف در سال یکی دیگر از افتاخارات و رکورد‌های بی‌نظیر شرکت فولاد اکسبن خوزستان در جهت رونق تولید و تحقق شعار مقام معظم رهبری است.

وی افزود: تلاشگران فولاد اکسین در سال ۱۴۰۳ شروع طوفانی داشتند در ابتدای سال شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید را محقق کردند. ثبت رکرود جدید و بی‌نظیر تولید ۸۳ هزار تن اسلب در یک ماه یکی دیگر از اقدامات فولاد اکسین در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

عناوین برگزیده