تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۸۱
کد خبر: ۳۳۹۹۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

ذوب آهن اصفهان شرکت برتر صادراتی در ایران اکسپو ۲۰۲۴

‌می‌متالز - ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴؛ بزرگ‌ترین رویداد عرصه صادرات کشور لوح تقدیر و تندیس ویژه نمایشگاه ایران اکسپو را به عنوان شرکت برتر صادراتی دریافت کرد.

به گزارش می‌متالز، ذوب آهن اصفهان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴؛ بزرگ‌ترین رویداد عرصه صادرات کشور لوح تقدیر و تندیس ویژه نمایشگاه ایران اکسپو را به عنوان شرکت برتر صادراتی دریافت کرد.

در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو با حضور علی آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، مسوولین وزارت صمت، نمایندگان تجار، تنی چند از سفرای کشورها، کارآفرینان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، در سالن کنفرانس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، لوح و تندیس ویژه شرکت برتر صادراتی به نماینده ذوب‌ آهن اصفهان اعطا شد.

در این آیین پیرامون برگزاری موفق این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رویداد عرصه صادرات کشور، مذاکرات و قرارداد‌های منعقد شده، گزارش جامعی ارائه گردید.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور که بالغ بر ۵۰ درصد از تولیدات خود را به بیش از ۲۵ کشور دنیا صادر می‌کند در این رویداد بزرگ با ارائه سبد متنوع محصول خود پذیرای بازدیدکنندگان بود.

ذوب آهن اصفهان شرکت برتر صادراتی در ایران اکسپو ۲۰۲۴

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده