تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۰۶۶۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
در جریان سفر به استان کرمان صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه کاشی و سرامیک در ناحیه صنعتی کشکوئیه و روند تکمیل زیرساخت‌های «شهرک صنعتی انار»

‌می‌متالز - معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه سفر خود به استان کرمان از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در ناحیه صنعتی کشکوئیه بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران، در این بازدید از نزدیک در جریان مهمترین مسائل و مشکلات و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این واحد تولیدی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع، دستورات و راهکار‌های لازم را صادر کرد.

به گفته مسوول پروژه، فاز اول این کارخانه تاکنون ۲ هزار میلیارد هزینه داشته و برای فاز دوم به ۵ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری نیاز است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با همراهی «حسین میجانی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، از شهرک صنعتی شماره ۴ کرمان و شهرک خصوصی ایثار نصر کرمان نیز بازدید به‌عمل آورده بود.

مقیمی جهت شرکت در دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه- کرمان آیدکس ۲۰۲۴ به این استان سفر کرده است.

دومین دوره رویداد بین المللی سرمایه‌گذاری و توسعه (کرمان آیدکس ۲۰۲۴) با حضور ۱۴ سفیر از کشور‌های مختلف دنیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳در کرمان برگزار می‌شود.

بازدید از روند تکمیل زیرساخت‌های «شهرک صنعتی انار»

مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه سفر خود به کرمان با حضور در «شهرک صنعتی انار» در جریان روند آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مختلف این شهرک صنعتی قرار گرفت و از طرح شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان انار که جلوه‌ای از مشارکت مردم در رونق اقتصادی است، بازدید به عمل آورد.

وی امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه که برای بازدید از چندین پروژه صنعتی و حضور در دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه- کرمان آیدکس ۲۰۲۴، به کرمان سفر کرده است، از روند تکمیل زیرساخت‌های «شهرک صنعتی انار» بازدید به عمل آورد.

وی، در این بازدید با تأکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های زیرساختی و عمرانی این شهرک صنعتی تأکید کرد.

مقیمی همچنین از طرح در حال اجرای شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان انار در محل شهرک صنعتی انار بازید به عمل آورد.

در این بازدید با هماهنگی به عمل آمده با معاون تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیگیری و قول مساعد در خصوص تامین اعتبار و تامین خدمات زیرساختی به سرمایه گذاران داده شد.

طرح شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان انار با ۱۸۰۰۰ سهام دار، نمونه بارز مشارکت مردمی در پویایی اقتصاد منطقه می‌باشد. این طرح در فاز اول نسبت به تکمیل و واگذاری ۸۷ واحد کارگاهی و خدماتی با اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر تا پایان سال اقدام کرده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در ادامه با همراهی «حسین میجانی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و جمعی از مسوولان استانی و فعالان اقتصادی از واحد نمونه مواد غذایی مهراب که در حوزه بسته‌بندی و صادرات محصولات پسته فعال است و همچنین واحد تولید صنایع لوله و اتصالات پلیمر در این شهرک صنعتی، بازدید به عمل آورد.

مقیمی، همچنین پیش از این برنامه‌ها از شهرک صنعتی شماره ۴ کرمان، شهرک خصوصی ایثار نصر کرمان و ناحیه صنعتی کشکوئیه نیز بازدید به عمل آورده بود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!