تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۰۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۳۳۲۴۷۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت کاشی الوند برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت کاشی الوند از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین روز شنبه مورخ چهاردهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت کاشی الوند در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه «مرتضی دریس» مدیرعامل این شرکت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه بیان کرد: شرکت کاشی الوند در بخش عملیاتی و سود خالص نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است. همچنین با ۵۴ درصد رشد فروش نسبت به ۹ ماهه سال گذشته ۱۰۷ درصد از بودجه ۹ ماهه فروش محقق گردید.

وی افزود: شرکت در شاخص سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل با ۴۳ درصد رشد ۹۷ درصد از بودجه ۹ ماهه و در شاخص سود خالص با رشد ۴۵ درصدی نسبت به بازه مشابه در سال ۱۴۰۱، ۱۰۳ در صد از بودجه معین شده را محقق ساخته است.

دریس تشریح کرد: شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند توانسته است با استفاده حداکثری از ظرفیت تولید خود ۱۰۰ درصد از بودجه ۹ ماهه تولید را محقق سازد همچنین با تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و اجرای پروژه‌های بهبود، ضمن کنترل بهای تمام شده رشد حداکثری در تمامی شاخص‌های خود داشته باشد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت کاشی الوند برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده