تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۳۵۱۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نشست سالانه در بافق به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد

می متالز - مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، برگزاری نشست سالانه مدیرعامل، مدیران، معاونان و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه را رویدادی بی‌سابقه توصیف نمود.
نشست سالانه در بافق به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد

به گزارش می متالز، سید محسن امامی‌فر (مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد)، برگزاری نشست سالانه مدیرعامل، مدیران، معاونان و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های تابعه را رویدادی بی‌سابقه توصیف نمود.

امامی‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نشستی که در بافق برگزار شد اولین نشست سالانه مدیران صندوق و شرکت‌های تابعه بود که از حیث شمول، بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: تقویت روابط میان شرکت‌های تابعه صندوق از جمله اهداف برگزاری نشست سالانه بود.

امامی‌فر تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد سرمایه عزیزان بازنشسته را در اختیار دارند ایجاد ارزش افزوده و سودآوری بیشتر سرمایه این شرکت‌ها در جهت توجه ویژه به افزایش رفاه حال بازنشستگان در برنامه‌ریزی‌های تولیدی به تمامی شرکت‌ها یادآوری شد.

مدیر مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تقدیر از میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان کرد: با توجه به استقرار عمده شرکت‌های تولیدی صندوق در استان‌های یزد و کرمان در راستای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی تصمیم گرفته شد که نشست سالانه در بافق و به میزبانی شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شود.

عناوین برگزیده