تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۵۴۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش 2.5 برابری صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی در سمنان

می متالز - رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 2.5 برابری صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی در این استان در سال گذشته خبر داد.
افزایش 2.5 برابری صدور جواز و پروانه فنی و مهندسی در سمنان

به گزارش می متالز، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ،تعداد 10 جواز و پروانه فنی و مهندسی در استان صادر شده است. که نسبت به مدت مشابه آن در سال 96 ، 2.5 برابر رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 8 جواز فنی و مهندسی و همچنین تعداد 2 پروانه فنی و مهندسی در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال 96 ، 2.5 برابر و نسبت به سال 95 ، چهار برابر رشد داشته است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تعداد 34 گواهی و پروانه تحقیق و توسعه مجوز های تحقیق و توسعه در سال گذشته در استان صادر شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه آن در سال 96 ، 10 درصد رشد نشان می دهد.

میرکو تصریح کرد: گواهی تحقیق و توسعه برای کلیه متقاضیان و فعالانی که دارای پروانه بهره برداری صنعتی هستند قابلیت صدور دارد و در صورت احراز شرایط لازم در متوسط زمانی 2 روز کاری انجام می شود. همچنین کلیه دارندگان گواهی تحقیق و توسعه می توانند پس از گذشت یک سال جهت تبدیل گواهی خود به پروانه اقدام کنند.

عناوین برگزیده