تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۴۶۱۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نمایشگاه ساخت داخل نقش مهمی در اعتماد سازی به تولید کنندگان داخلی دارد

می متالز - معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاثیربرگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید را در اعتماد سازی به تولید کنندگان داخلی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ظرفیتهای خوبی در کشور داریم و حمایتهای خوبی از دولت و بخش خصوصی امکان پذیر است و بعضا بخشهای تولیدی از یک سو و تقاضا کنندگان از سوی دیگر در این نمایشگاه فرصت آشنایی با هم را پیدا می کنند.
نمایشگاه ساخت داخل نقش مهمی در اعتماد سازی به تولید کنندگان داخلی دارد

به گزارش می متالز، سید حسین دهدشتی افزود: در شرایط کنونی و تحریمها نیاز به استفاده از توان داخل داریم چیزی که مسوولین مملکتی هم بر آن تاکید دارند تا بتوانیم در شرایط مناسب و شفاف مجموعه های قابل عرضه و طرف تقاضا به هم وصل شوند.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه ها نقطه امیدی برای جوانان در حوزه تولید ایده و صنعت است که این دو را به هم وصل می کند و ابهامات و مشکلات پیش رو رو دولت از سر راه بردارد و با اراده دولت در اینگونه نمایشگاهها فرصتی ایجاد می شود که اگر ابهامات و نقصی در وصل دو طرف باشد دولت حل کند.
دهدشتی تاکید کرد: در شرایط تحریم نیاز داریم از کوچکترین ظرفیتها استفاده و اشکالات را رفع کنیم و با وجود حوزه فناوری و اقتصاد دیجیتال که نگاه امروز به این حوزه است این دو باید به هم نزدیک شوند.
وی معاونین پارلمانی دستگاههای اجرایی را پلی بین مجلس و خواسته های مردم توصیف کرد و افزود: آنها از ظرفیتها و مطالبات آگاهی دارند و می توانند حلقه وصل این دو باشند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: قطعا مشکل قانون و مغایرت های قانونی هم هست و باید تبیین شود و تطبیق قوانین باید صورت گیرد و حتی در شرایط جدید و فعلی پارلمانی ها می توانند نمایندگان را نسبت به شرایط فعلی بیشترآگاه کنند.

عناوین برگزیده