تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۳۰۳
کد خبر: ۵۴۶۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در محل سازمان صمت استان کرمانشاه

می متالز - در این جلسه معدن داران مشکلات خود را مطرح کره و نیز با کلیات طرح آشنا شدند.
جلسه شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در محل سازمان صمت استان کرمانشاه

به گزارش می متالز، در این جلسه وجیه الله جعفری؛ رئیس شورای هماهنگی طرح، رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن و رئیس خانه معدن استان کرمانشاه و تعداد زیادی از معدن داران استان حضور داشتند. گفتنی است وزیر جهاد کشاورزی  و استاندار  کرمانشاه نیز در این جلسه حضور داشتند.

وجیه الله جعفری؛ رئیس شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و نماینده رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در این استان برگزار شد، ضمن تشریح اهداف طرح فعال سازی معادن کوچک مقیاس اظهار داشت: در طرح مذکور دولت حلقه واسط میان سرمایه گذار و سرمایه پذیر است و بخش خصوصی در این طرح نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.
جعفری با اشاره به اینکه برای اکتشافات اولیه عموما نیاز به عملیاتی مانند ژئوفیزیک و ژئوشیمی است که هیچگونه تخریبی برای منابع طبیعی ندارد. انتظار می رود سازمان ها و ادارات  منابع طبیعی و محیط زیست همکاری کنند.
وی با اشاره به اینکه اکتشافات اولیه و تعیین ذخایر مواد معدنی استان در راستای اقتصاد مقاومتی است، از مسوولین مرتبط  خواست تا در زمینه اکتشاف و تعیین ذخایر با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس همکاری داشته باشند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده