تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۶۰۷۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه:

شاخص ۳۱۵ هزارتایی، کف مستحکم بازار سرمایه

می متالز - پیش بینی می‌شود که بازار با اصلاح مواجه شود و اگر شاخص بتواند کف خود را روی شاخص ۳۱۵ هزار واحد مستحکم کند دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
شاخص ۳۱۵ هزارتایی، کف مستحکم بازار سرمایه

به گزارش می متالز، علی مولایی مدیرعامل کارگزاری آریا نوین در ارزیابی بازار روز جاری گفت: به نظر می‌رسد سه هزار واحد رشد در ابتدای بازار هیجانی بیش نبوده و شاهد بازاری کم حجم، اما مثبت بودیم و فشار فروش روی بازار محسوس بود. 

 

بازار با اصلاح مواجه می شود

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که بازار با اصلاح مواجه شود و اگر شاخص بتواند کف خود را روی شاخص ۳۱۵ هزار واحد مستحکم کند دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. 

ورود نقدینگی مشهود است

این کارشناس بازار سرمایه به مشهود بودن ورود نقدینگی به بازار اشاره داشت و افزود: افرادی به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند که بالغ بر چند میلیارد موجودی دارند و به نظر می‌رسد قیمت سهم‌ها باید اصلاح شود تا به جذابیت‌های مجدد بازار نمایان شود.

وی افزود: منتظر هستیم تا سهم‌هایی که رشد کرده اند مقداری اصلاح قیمت داشته باشند تا حجم نقدینگی جدید در قیمت‌هایی مناسب و معقول به بازار ورود کند. 

 

روندی مثبت در انتظار بازار

مولایی در پایان عنوان کرد: نگرانی بابت روند فعالیت بازار احساس نمی‌شود و اتفاقات خوبی در راه است و به صورت کلی روندی مثبت برای بازار پیش بینی می‌شود.

عناوین برگزیده