تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۶۶۸۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در محدوده شهر فلاورجان

حذف دیوار های بتونی اتوبان ذوب آهن؛ دی ماه امسال

می متالز - دیوار های بتونی اتوبان ذوب آهن محدوده شهر فلاورجان برداشته می شود.
حذف دیوار های بتونی اتوبان ذوب آهن؛ دی ماه امسال

به گزارش می متالز، مدیر کل راهداری و حمل ونقل استان، در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهرستان فلاورجان گفت: دیوار های بتونی اتوبان ذوب آهن سبب شده این شهرستان دیده نشود و جلوی زیبایی شهر را نیز گرفته است.
مهدی خضری افزود: از ابتدای دی امسال این دیواره های نازیبا در مسیر 19 کیلومتری اتوبان ذوب آهن با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال حذف می شود و جای خود را به نرده می دهد.
وی همچنین در بازدید از پل ارتباطی میان فلاورجان به شهر درچه که از روی رودخانه عبور می کند گفت: مرحله اول این طرح که ساخت پل بود با 40 میلیارد ریال هزینه در سال 96 به بهره برداری رسیده و مرحله دوم این پروژه که ایجاد جاده دسترسی استاندارد، آسفالت و روشنایی است با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال از بهمن آغاز می شود و تا اواسط سال آینده به بهربرداری می رسد.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید ها با اشاره به اینکه بیش از هشت طرح عمرانی راه ، در شهرستان به علت کمبود بودجه رها شده بودند گفت: پنج طرح آبنیل ، سه راهی پل امامزاده سید محمد(ع) در شهر زازران، سه راهی ونهر، کمربندی پیربکران و پل کلیشاد با اعتبار 100 میلیارد ریال در حال تکمیل است و تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسند.

عناوین برگزیده