تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۷۰۰
کد خبر: ۷۴۳۶۰
طی سفری به استان یزد
می متالز - مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور: در خصوص بخش رفاهی در حوزه‌های صندوق بازنشستگی از هیچ گونه حمایت دریغ نمی‌کنیم.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد

به گزارش می متالز، عباس هاشمی‌ منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد. در این بازدید یک روزه که با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ همراه بود؛ هاشمی‌ منش از نزدیک در جریان عملکرد شرکت فولاد آلیاژی ایران قرار گرفت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه رفاهی گفت: در خصوص بخش رفاهی در حوزه‌های صندوق بازنشستگی از هیچ گونه حمایت دریغ نمی‌کنیم.

دکتر هاشمی منش ادامه داد: بسیار خرسند هستم که در جمع کارکنان پر تلاش شرکت فولاد آلیاژی ایران حضور دارم و امیدوارم بتوانم خدمات ارزنده‌ای را به گروه هدف ارائه دهم.

عکس دسته جمعی دکتر هاشمی منش مدیرعامل صندوق بازنشستگی و مدیر عامل محترم شرکت فولاد آلیاژی ایران و همکاران محترم شرکت در این مراسم که دوستان عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز حضور داشت؛ هاشمی منش دفتر یادبود این شرکت را منقش نمود.

خاطر نشان می گردد؛ شرکت فولاد آلیاژی ایران با تولید ۲۵۷ هزار تن مذاب فولاد سازی طی شش ماه نخست سال ۹۸ که رشد ۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان میدهد؛ در این بخش و سایر بخش‌های فولادی؛ رکورد این دوره بوده است.