تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۵
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۷۴۸۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارزش بازار "وپترو" به ۷.۶۱هزار میلیارد ریال رسید

می متالز - شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد که ارزش بازار سهام بورسی شرکت به ۷هزار و ۶۱۳میلیارد ریال رسید.
ارزش بازار "وپترو" به ۷.۶۱هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در صورت های مالی ۶ماهه سود هرسهم را ۹۴ریال اعلام کرد. این شرکت در گزارش ۳ماهه رقم سود محقق شده را ۶۴ریال اعلام کرده بود.

شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی سود عملیاتی دوره ۶ماهه را ۱۱۶میلیارد ریال، سود خالص را ۱۱۷میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۱۶۲میلیارد ریال منتشر کرده است.

این شرکت در صورتخلاصه سرمایه گذاری های خود اعلام کرد که پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با افزایش ۵هزار و ۶۸میلیارد و ۷۵۳میلیون ریال همراه شده است. همچنین بهای تمام شده آن با رشد ۳۶۱میلیارد ریالی به یک هزار و ۵۱۲میلیارد ریال بالغ شد. ارزش بازار این شرکت با رشد یک هزار و ۶۳میلیارد ریالی به ۷هزار و ۶۱۳میلیارد ریال رسید.

طی دوره مورد گزارش، "وپترو" توانست مبلغ ۴۲۹میلیارد و ۴۲۲میلیون ریال سهام بورسی خریداری کند. همچنین این شرکت توانست در این ۶ماه برخی از سهام بورسی خود را واگذار کند که ارزش آن به ۲۰۵میلیارد و ۲۸۶میلیون ریال می رسد و از این محل ۱۳۶میلیارد و ۹۵۴میلیون ریال سود واگذاری کسب کرده است.

شایان ذکر است در برآوردی که شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی خود برای دوره ۹ماهه منتهی به ۳۱اردیبهشت۱۳۹۹ داشته، اعلام کرد که قصد دارد از ظرفیت های بازار سرمایه در جهت تامین مالی، افزایش سرمایه و انتشار اوراق بدهی استفاده کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده