تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۷۵۲۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قدردانی ستاداجرایی فرمان حضرت امام از معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران

می متالز - معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی، از همکاری و تلاش های صادقانه و بی دریغ معاون فنی گمرک ایران قدردانی کرد.
قدردانی ستاداجرایی فرمان حضرت امام از معاون امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران

به گزارش می متالز، سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با ارسال لوحی تقدیری از همکاری و تلاش های صادقانه وبی دریغ  مهرداد ارونقی معاون فنی وامور گمرکی  گمرک ایران قدردانی کرد.
بنابر این گزارش در این پیام تقدیر آمده است :

برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدی میراشرفی معاون محترم وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران

فرصت خدمت نعمتی است که ذات اقدس الهی به بندگان خاص خودعنایت می فرماید، حرکت در مسیر رضای خدا و خدمت بی دریغ را هیچ پاداشی شایسته تر از لطف و عنایت خود اونیست و از عهده این امتحان خطیر برآمدن جز به فضل الهی با استعانت از وجود مقدس امام عصر ارواحنا له الفدا که تدبیر امور به اذن الله، در دستان با کفایت ایشان است و نیز بهره جستن از رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری مدظله الوارف، نایب صالح وشایسته ایشان میسر نمی شودکه به حمدالله جنابعالی وهمکاران خدومتان از چشمه این فیوضات سیراب ومغتنم هستید. همکاری و تلاش های صادقانه وبی دریغ جناب آقای ارونقی معاونت محترم امورگمرکی و همکاران صدیقشان درخصوص موضوع ترخیص کالاهای طرح تولیدی – راهبردی اتان پارسیان، شایسته احترام وقدردانی است. ضمن تشکر، مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه ایزدمنان مسالت می نمایم سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام.

منبع: راک نیوز
عناوین برگزیده