تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۳
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۸۰۱۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«ضمانت نامه» هشتم منتشر شد

می متالز - شماره هشتم «ضمانت‌نامه»؛ نشریه الکترونیکی «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک»، در مطالب جداگانه‌ای به معرفی انواع صندوق‌های ضمانت در جهان، چالش مشترک صندوق‌ها در سطح ملی پرداخته است.
«ضمانت نامه» هشتم منتشر شد

به گزارش می متالز، در شماره هشتم همچنین گزارشی از عملکرد صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در عرصه محرومیت‌زدایی استان‌های کم برخوردار کشور ارائه شده است.

تیتر یک این شماره گزارشی مربوط به چالش‌ مشترک صندوق‌ها در سطح ملی می‌شود که محمدحسین مقیسه مدیرعامل «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» آن را مطرح کرده است. مقیسه عنوان کرده است که فقدان سیستم اعتبار سنجی متمرکز و یکپارچه یکی از چالش‌های اصلی و مشترک میان صندوق‌ها کشور به شمار می‌آید که در افزایش ریسک و مشکلات مالی آن‌‎ها تاثیر گذار است.

ستون سمت راست نیز یادداشتی از کتایون ولی زاده مشاور مدیرعامل است که به انواع صندوق‌های ضمانت در دنیا اشاره کرده و آن‌ها‌ را از لحاظ ماهیت مالکیت به سه نوع اصلی دسته بندی می‌کند.

خبر بالای صفحه اول «ضمانت نامه» نیز گزارشی از عملکرد صندوق در عرصه محرومیت‌زدایی اختصاص دارد که آمار دقیقی از مساعدت‌های خاص صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان های محروم و کمتر برخوردار کشور ارائه می دهد.

دو باکس پایین صفحه هم مربوط به دو اتفاق ناگواری می‌شود که طی دو هفته گذشته اندوه بسیاری را بر دل مردم ایران برجای گذاشت. تصویر سمت راست مربوط به سوگواری دانشجویان در غم جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراین و تصویر سمت چپ مربوط به تشیع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

عناوین برگزیده