تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۸۳۱۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زیرمجموعه سایپا درباره افزایش سرمایه، مذاکره و شرط ادامه قرارداد توضیح داد

می متالز - زیرمجموعه سایپا با رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت از عدم برنامه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی خبر داد و درباره مذاکره برای تولید بخشی از قطعات و شرط ادامه قرارداد توضیح داد.
زیرمجموعه سایپا درباره افزایش سرمایه، مذاکره و شرط ادامه قرارداد توضیح داد

به گزارش می متالز،  شرکت رادیاتور ایران که از 7 بهمن به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو شده از عدم در دستور کار بودن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، مذاکره با شرکت های تولیدکننده برای تولید بخشی از قطعات کولر گازی و شرط ادامه قرارداد فعلی منعقده در خصوص کولر خودرو خبر داد.

براین اساس، مهیار فخیمی مدیرعامل "ختور" پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه و تولید کولر اعلام کرد: درحال حاضر شرکت برنامه ای جهت انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در دست پیگیری یا اقدام ندارد و در صورتی که بخواهد دراین خصوص اقدام کند، اطلاع رسانی لازم از طریق سایت کدال انجام می شود.

این شرکت توانایی و دانش فنی تولید محصول کامل کولر گازی در بخش لوازم خانگی را در اختیار ندارد لیکن در خصوص تولید بخشی از قطعات محصول نهایی در حال مکاتبه و مذاکره با شرکت های تولیدکننده است اما تاکنون نتیجه ای در این خصوص حاصل نشده و درصورت حصول نتیجه بلافاصله از طریق سامانه کدال به سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.

ادامه قرارداد فعلی منعقده در خصوص کولر خودرو منوط به انجام افزایش سرمایه پیشنهادی هیات مدیره و تامین سرمایه در گردش مندرج در آن است.

بنابراین گزارش، شرکت سازه گستر سایپا و سایپا با 32.4 و 18 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده