تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۹۶۴۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره ۹ ماهه؛

"اعتلا" به هر سهم ۶۰۷ ریال اختصاص داد

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۰۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۶۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۲ درصدی برخوردار است.
"اعتلا" به هر سهم ۶۰۷ ریال اختصاص داد

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره یاد شده، مبلغ ۴۸۵ میلیارد ۳۴۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۶۰۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت فرابورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش ۴۶ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۷۲۷ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال اعلام کرده است.

"اعتلا" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۷۶ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۶۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۸۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال به ۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۲۴۹ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال معادل یک هزار و ۵۲۳ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال محاسبه شد.

"اعتلا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۳۶ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳۳۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز دارو طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۸۶ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده