تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۹۸۰۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه مجمع سالانه سه شرکت مشخص شد/ زمان پرداخت سود

می متالز - مجمع سالانه سه شرکت ایران دارو، تولید گوشت مرغ ماهان و سرمایه گذاری اعتلاء البرز برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی، مقرر شد به ازای هر سهم به ترتیب ۳۹۰، ۱۷۵ و ۵۵۰ ریال سود توزیع شود.
نتیجه مجمع سالانه سه شرکت مشخص شد/ زمان پرداخت سود

به گزارش می متالز، مجمع سالانه سه شرکت ایران دارو، تولید گوشت مرغ ماهان و سرمایه گذاری اعتلاء البرز یکشنبه برگزار و نتایج آن مشخص شد.

نتیجه مجمع سالانه ایران دارو

براین اساس، مجمع سالانه ایران دارو با حضور 59.3 درصد سهامداران در محل شرکت تولید دارو برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به آذر 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 430 ریال سود محقق شده هر سهم، 390 ریال معادل 91 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

اشخاص حقیقی دارای یک تا 10 هزار سهم از 15 مهر تا 15 آبان، 10 هزار و یک تا 50 هزار سهم از 16 تا 26 آبان، 50 هزار و یک تا 100 هزار سهم از 27 آبان تا یک آذر ، 100 هزار و یک سهم به بالا از یک آذر به بعد و اشخاص حقوقی از نیمه اول آذر می توانند سود سهام را دریافت کنند.

نتیجه مجمع سالانه تولید گوشت مرغ ماهان

همچنین مجمع سالانه تولید گوشت مرغ ماهان با حضور 86.4 درصد سهامداران در محل ساختمان شماره 2 سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به آذر 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 440 ریال سود محقق شده هر سهم، 175 ریال معادل 40 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

سهامداران حقیقی و سبدهای اختصاصی دارای یک تا 250 هزار سهم از یک خرداد، 250 هزار و یک سهم تا 500 هزار سهم از یک تیر و 500 هزار و یک سهم به بالا از یک مرداد با مراجعه حقیقی ها به شعب بانک کشاورزی و همراه داشتن کارت ملی و کد بورسی و سبد های اختصاصی پس از ارائه قرارداد سبدگردانی و اعلام کتبی شماره حساب و شبا می توانند نسبت به دریافت سود نقدی اقدام کنند. سود سهام کلیه اشخاص حقوقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز ضمن هماهنگی با امور سهام و پس از اعلام کتبی شماره حساب و شبا در مهلت مقرر پرداخت خواهد شد.

نتیجه مجمع سالانه سرمایه گذاری اعتلاء البرز

دراین میان، مجمع سالانه سرمایه گذاری اعتلاء البرز با حضور 76.7 درصد سهامداران در محل شرکت تولید دارو برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به آذر 98 و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 607 ریال سود محقق شده هر سهم، 550 ریال معادل 91 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

سهامداران حقیقی دارای یک تا 10 هزار سهم از 16 شهریور، 10 هزار و یک تا 20 هزار سهم از 16 مهر، 20 هزار و یک تا 30 هزار سهم از 16 آبان و از 30 هزار و یک سهم به بالا از 16 آذر با مراجعه به شعب بانک پارسیان و ارائه کارت شناسایی معتبر نسبت به دریافت سود سهام اقدام کنند. سود سهامداران حقوقی و صندوق‌ها نیز طی مهلت قانونی با توجه به اطلاعات سهامداری به حساب واریز خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده