تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۶۱۸۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید طی هفته جاری؛

طرح تامین مالی و جهش تولید با حضور مسوولان دولتی و خصوصی بررسی می‌شود

‌می‌متالز - کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی طی هفته جاری، طرح تامین مالی و جهش تولید را با حضور مسوولان دستگاه‌های دولتی و خصوصی بررسی می‌کند.

به گزارش می‌متالز، کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی طی هفته جاری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۲ و ۲۳ خرداد ماه) تشکیل جلسه می‌دهد.

این کمیسیون در نشست روز یکشنبه خود با حضور مسوولان وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، اتاق‌های ایران و تعاون، دیوان محاسبات کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس، طرح تامین مالی و جهش تولید را بررسی می‌کند.

همچنین کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در جلسه روز دوشنبه نیز با حضور مسوولان وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، اتاق‌های ایران و تعاون، دیوان محاسبات کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس به ادامه بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید خواهد پرداخت.

همچنین کمیته این کمیسیون در روز سه شنبه اقتصاد دریا و ظرفیت‌های تولیدی آن را با حضور وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، صمت، راه و شهرسازی (سازمان بنادر)، جهاد کشاورزی (منابع طبیعی و سازمان شیلات)، وزارت دفاع و پشتیبانی، نیرو‌های مسلح، بانک کشاورزی و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده