تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۸
بازدید: ۵۱
کد خبر: ۳۳۷۶۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

مدیرکل صمت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مجموع گزارش‌های دریافتی ۵ هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و یک هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.

وی اضافه کرد: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.

رحمتی همچنین گفت: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ir.۱۲۴ شکایات خود را بارگذاری کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده