تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۶۸۴
کد خبر: ۷۵۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی:

از الزامات مدیریت تغییر، مدیریت صحیح منابع انسانی است

می متالز - محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس کنفرانس «سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی» با اشاره به چشم انداز ۱۴۰۴ گفت: یکی از الزامات در مدیریت تغییر، مدیریت صحیح و سرمایه گذاری روی منابع انسانی است زیرا انسان محور تغییر و تحول است.
از الزامات مدیریت تغییر، مدیریت صحیح منابع انسانی است

به گزارش می متالز، محمدی با تصریح اینکه راهکاری به غیر از تدبیر در مورد منابع انسانی وجود ندارد گفت: آنچه برای ما مهم است تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی است برای اینکه نرخ رشد سالانه ما ۸% باشد و بیکاری از ۱۳% به ۸٫۵% برسد ما نیازمند سرمایه گذاری بر روی منابع انسانی هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه بعضی از مسائل در حال تبدیل از چالش به بحران در کشور هستند، ضرورت توجه بیشتر به مدیریت توسعه را بیش از پیش آشکار می کند و البته این مقوله تنها به کشور ما باز نمی گردد و جهان هم به نوعی به آن مبتلاست.

دکتر محمدی با اشاره به گسترش دنیای مجازی و تاثیر آن بر کسب و کار گفت: چگونگی مدیریت منابع انسانی در این فضا خود نگرانی هایی را دامن می زند که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن تشکر از برگزارکنندگان سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی اعم از کمیته های علمی کنفرانس و کمیته های راهبری و اجرایی گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پشتیبان اصلی و جدی کنفرانس است و امیدواریم حمایت های ایدرو منجبر به بهبود وضعیت منابع انسانی در کشور گردد.

عناوین برگزیده