تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۱۰۰۲۶۵
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد:

تخصیص ۱۳ میلیون مترمکعب آب به پتروشیمی و ذوب‌آهن کوهدشت

می متالز - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از صدور مجوز تخصیص آب ده‌ها طرح بزرگ و کوچک صنعتی جهت توسعه صنعت و اشتغال‌زایی در استان خبر داد.
تخصیص ۱۳ میلیون مترمکعب آب به پتروشیمی و ذوب‌آهن کوهدشت

به گزارش می متالز، رضا میرزایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین تخصیص‌های صنعتی و برخی تخصیص آب‌های شرب در دوره سه سال اخیر (۹۸-۹۶)، اظهار کرد: ۱۵۰۰ مجوز تخصیص ابطال شده برنامه چهارم توسعه در سه سال اخیر احیا شده است.

وی صدور مجوز تخصیص آب پتروشیمی و ذوب‌آهن کوهدشت به میزان ۱۳ میلیون مترمکعب از آب سطحی، صدور مجوز پتروشیمی و نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد به میزان ۳۰۰ هزار مترمکعب از محل آب زیرزمینی، صدور مجوز تخصیص شرکت شهرک‌های صنعتی استان به میزان ۵۰۰ هزار مترمکعب، صدور مجوز تخصیص دو میلیون مترمکعب آب شرب ۹۹ روستای الیگودرز از طرح تونل قمرود، ساماندهی تخصیص‌های رودخانه کشکان و آزادسازی صدور مجوز موتور تلمبه از رودخانه‌های کشکان، «قلیان»، «لکانه» و چند رودخانه مهم دیگر، انجام مطالعات تعیین نیاز آب شرب و صنعت بلندمدت استان تا افق ۱۴۲۵ را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به تخصیص‌های صادر شده در حوزه شیلات و آبزی‌پروری، خاطرنشان کرد: صدور مجوز تخصیص آب برای تکثیر ۵۰ میلیون قطعه بچه ماهی، صدور مجوز تخصیص آب برای تکثیر ۵۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی و صدور مجوز سه مزرعه پرورش زالو در این حوزه انجام‌ شده است.

میرزایی اضافه کرد: همچنین صدور مجوز دو مزرعه پرورش میگو، صدور مجوز چاه‌های فلمن حریمی برای رفع آلودگی ناشی از سیلاب‌های فصلی برای مزارع پرورش ماهی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این شرکت بوده است.

عناوین برگزیده