تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۶
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۰۵۳۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به مناسبت روز روابط عمومی؛

روابط عمومی‌ زبان گویا و ویترین عملکرد بخش‌های اقتصادی است

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پیام روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی‌ها در ارتباطی تنگاتنگ با رسانه‌ها، زبان گویا و ویترین عملکرد بخش‌های اقتصادی هستند و تلاشی وافر در انعکاس فعالیت‌ها داشته‌اند و همچنین نقشی کلیدی در رسیدن به اهداف سازمانی ایفا می‌کنند.
روابط عمومی‌ زبان گویا و ویترین عملکرد بخش‌های اقتصادی است

به گزارش می متالز، در پیام جمشید ملارحمان آمده است»

بی‌تردید «ارتباطات و روابط عمومی» نقطه اتصال بخش‌های تولیدی و اقتصادی با جامعه مخاطبان و ذی‌نفعان است. درواقع در سایه این مفهوم است که دو سوی جامعه زبان مشترکی می‌یابند. بزرگی این نقطه اتصال سبب شده روزی در جهان به نام «ارتباطات و روابط عمومی» نام‌گذاری شود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز همواره تلاش کرده که ارتباط را مفهومی پویا با محیط منطقه‌ای و ملی قرار دهد. در واقع خود را نیازمند چنین ارتباطی با جامعه مخاطب می‌دانیم و به پاسداشت این روز، بر فعالان این حوزه درود می‌فرستیم.

روابط عمومی‌ها در ارتباطی تنگاتنگ با رسانه‌ها، زبان گویا و ویترین عملکرد بخش‌های اقتصادی هستند و تلاشی وافر در انعکاس فعالیت‌ها داشته‌اند و همچنین نقشی کلیدی در رسیدن به اهداف سازمانی ایفا می‌کنند.

امروز، روزی نمادین برای تقدیر از هوشیاری این عزیزان است که پیوسته در جبهه آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی فعالیت دارند.

مراتب تشکر و سپاس خود را در روز ارتباطات و روابط عمومی تقدیم تمامی تلاشگران این عرصه می‌کنم و معتقدم خدمت جهادگونه در این حوزه آن هم در سال تلاش و امید سال جهش تولید، امری مقدس و سترگ است.

جمشید ملارحمان

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

عناوین برگزیده