تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۸
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۱۴۶۰۰۴
سرویس خبر : متالورژی و مواد

شهید فخری زاد به وصال محبوب خود رسید

می متالز - پایگاه مقاومت شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز در بیانیه ای اعلام کرد: شهید محسن فخری زاده به سرچشمه نور و به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل خود رسید و همچون یاران شهید‌ش به دستور شقی ترین افراد به فیض عظما شهادت نائل شد.
شهید فخری زاد به وصال محبوب خود رسید

به گزارش می متالز، فرماندهی پایگاه مقاومت شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز به نمایندگی از شورای اسلامی کار و انجمن اسلامی این شرکت؛ با صدور بیانیه ای مشترک؛ شهادت مظلومانه شهید دکتر محسن فخری زاده را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید و جامعه علمی صنایع موشکی و صنایع مادر وابسته تسلیت عرض کرده و حرکت ناجوانمردانه دشمن صهیونیستی را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر صهیونیزم بین الملل و دشمنان پست، جنایتکار و زبون ایران اسلامی در عملیاتی ننگین؛ یکی از دانشمندان هسته ای را به شهادت رساند و امت اسلام را عزادار کرد." شهید محسن فخری زاده" به سرچشمه نور و به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل خود رسید و همچون یاران شهید‌ش به دستور شقی ترین افراد به فیض عظما شهادت نائل شد.

جنایتکاران تروریست بدانند شهادت دانشمندان هسته ای نه فقط تاثیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت بلکه همت مضاعف و حضور دانشمندان جوان بیشتری را در عرصه های علمی بدنبال خواهد داشت چرا که امام خمینی (ره) فرمود بکشید ما را ملت ما بیدار خواهد شد.

عناوین برگزیده