تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۱۰۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دیدار مدیرکل راه آهن یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

می متالز - مدیر کل راه آهن استان یزد صبح دیروز (شنبه 28 مهر 1397) با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی با علی اکبر رحیمی دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل راه آهن یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

به گزارش می متالز به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ مصطفی داوودی مدیر کل راه آهن استان یزد صبح روز شنبه 28 مهرماه با حضور در شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی با علی اکبر رحیمی مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار مصطفی داوودی ضمن تبریک انتصاب علی اکبر رحیمی به سمت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی به ارائه گزارشی از وضعیت حمل و نقل ریلی در استان یزد پرداخت.

 

وی با توجه به مخاطرات جاده ای و همچنین ظرفیت بالقوه ریلی کشور بیان داشت: نیازمند است که دولتمردان در این زمینه نسبت به رفع موانع موجود اقدام کنند.

 

داوودی با بیان اینکه میانگین استاندارد حمل و نقل بار از طریق ریل در اکثر کشورها 30 درصد است، اظهار کرد: این مقدار در کشور ما 8 درصد است که می بایست در جهت ارتقاء وضعیت فعلی تلاش بیشتری صورت گیرد که مهمترین آن خرید واگن و اضافه نمودن آن به ناوگان ریلی کشور است.

 

در ادامه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن خوش آمد گویی به مدیرکل راه آهن استان گفت: شهرستان بافق جزء 5 راه ریلی کشور است و قدمت راه آهن در این شهرستان و به موازات آن در شرکت سنگ آهن مرکزی نزدیک به 50 سال می باشد.

 

وی  بر استفاده از ظرفیت های حمل و نقل ریلی به ضرورت وجود حمل بار از طریق جاده ای که تضمین اشتغال بسیاری از افراد و معیشت خانواده های آنان می باشد، تاکید کرد.

 

رحیمی همچنین به هزینه های حمل بار از طریق ریلی که تاثیر بسیاری بر قیمت تمام شده محصولات خواهد داشت اشاره کرد و خواستار شد تا در این زمینه قیمت ها برای صادر کنندگان توجیه پذیر باشد.

عناوین برگزیده