تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۲۱۲۳۶۴
سرویس خبر : زمین شناسی
حسینی خبر داد:

رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در حادثه رانش زمین روستای خرشک از سوی کمیسیون عمران

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای پیگیری وضعیت رانش زمین در رودبار ماموریت داد، اعضای کمیسیون با حضور در منطقه ابعاد موضوع و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را بررسی و به مجلس گزارش می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، سید البرز حسینی در رابطه با ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای پیگیری وضعیت رانش زمین در رودبار گفت: اخیراً در منطقه خرشک شهرستان رودبار در استان گیلان رانش زمینی اتفاق افتاده که در اثر آن سه واحد مسکونی آسیب دیده و ۱ یک مصدوم نیز به همراه داشته است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: در پی تذکر نماینده رودبار در صحن علنی مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم رودبار در صحن علنی، دکتر قالیباف به کمیسین عمران مجلس ماموریت داد تا باحضور در محل حادثه ابعاد موضوع، علت وقوع و میزان خسارت وارده به مردم را مورد بررسی قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعضای کمیسیون در اولین فرصت به منطقه خرشک شهرستان رودبار در استان گیلان سفر خواهند کرد تا ضمن بررسی ابعاد موضوع، نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی را ارزیابی کرده و سپس گزارش این بازدید را به مجلس ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده