تاریخ: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۴۶۵
کد خبر: ۲۳۸۴۳۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی و نمایندگان بخش خصوصی:

نشست هم اندیشی پایانه‌های فروشگاهی برگزار شد

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران از برگزاری نشست هم اندیشی پایانه‌های فروشگاهی با حضور دکتر منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، معاونان و تنی چند از مدیران کل سازمان و نمایندگان و مسئولان اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و سایر نمایندگان بخش خصوصی، در محل سالن جلسات سازمان امور مالیاتی، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا رستگار، رئیس کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران در خصوص این نشست بیان داشت: بر اساس گفته‌های رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این نشست مبنی بر تجربه موفق سازمان در تعامل با اصناف در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، انتظار سازمان از اصناف، همفکری و همکاری موثر در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان است.

وی افزود: رئیس کل سازمان امور مالیاتی همچنین مسئولیت روابط عمومی سازمان و تبلیغات گسترده و اطلاع رسانی سازنده را مورد تاکید قرار داد. ند

رئیس کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران با اشاره به تشریح برنامه عملیاتی پیشنهادی مرکز تنظیم مقررات از سوی ریاست این مرکز افزود: ایشان در خصوص گروه بندی مودیان و اجرای گام به گام قانون، همچنین روند انجام ثبت نام مودیان توضیحاتی ارائه کرده و در پایان نکات مهمی از مزایای اجرای قانون مذکور را برشمردند.

رستگار در پایان بیان داشت: در این نشست ضمن تشکر از برگزاری جلسات هم اندیشی با مرکز تنظیم مقررات و پاسخگویی کارشناسان مرکز، برخی دغدغه‌های خود را در حوزه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان بیان نموده نموده و برای همراهی و همکاری در اجرای قانون اعلام آمادگی کردیم.

 

منبع: اتاق اصناف تهران

عناوین برگزیده