تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۲۴۸۲۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد:

افتتاح همزمان ۸ واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا استان گلستان

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از افتتاح همزمان ۸ واحد صنعتی در شهرک صنعتی آق قلا بمناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: همزمان با ششمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، ۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۶۱۹ میلیارد ریال بصورت متمرکز در شهرک صنعتی آق قلا افتتاح و راه اندازی گردید.

حسین طلوعیان افزود: این واحد‌های تولیدی زمینه اشتغال ۷۶ نفر از جویندگان کار در شهرستان آق قلا را فراهم نموده است.

به گفته طلوعیان مراسم افتتاح متمرکز این واحد‌ها در واحد تولیدی آرمین صحنه در شهرک صنعتی آق قلا و با حضور فرماندار آق قلا، ائمه جمعه و جماعات این شهرستان، اعضای شورای تامین و جمعی از خانواده معظم شهدای شهرستان آق قلا برگزار گردید.

وی گفت: شرکت آرمین صحنه که از واحد‌های احیاء شده می‌باشد تولیدکننده درب از چوب و اوراق فشرده چوبی با روکش پی وی سی بوده و با سرمایه گذاری ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده است و ۱۰ نفر بصورت مستقیم در آن مشغول به کار شده اند.

طلوعیان اضافه کرد: در دهه مبارک سال جاری در مجموع ۲۹ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار ۶۹۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰۱ نفر در ۸ شهرستان استان افتتاح و راه اندازی می‌شوند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده