تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۳۰۷۲۶۰
سرویس خبر : اجتماعی
در دیدار با خانواده معظم شهیدان میرزایی و احمدپور؛

ممتحن: هر کجا به سیره شهدا تأسی کردیم، در کار موفق بودیم

‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، در دیدار با خانواده معظم شهیدان میرزایی و احمدپور اعلام کرد که هر کجا به سیره شهدا تأسی کردیم، در کار موفق بودیم.

به گزارش می‌متالز، در راستای اجرای طرح سپاس (دیدار با خانواده‌های معظم شهدا) ابلاغی ریاست محترم جمهور، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، طی نشست‌های جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام حسین میرزایی و ناصر احمدپور دیدار کرد.

ممتحن در دیدار با خانواده شهید میرزایی ضمن تسلیت درگذشت پدر بزرگوارشهید، والدین شهدا را اسوه‌های بی‌بدیل صبر و ایستادگی دانست و افزود: سال‌ها از شهادت فرزندان عزیزشان می‌گذرد، اما همچنان روحیه ایمان، میهن‌دوستی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را درمیان والدین معظم شهدا شاهدیم.

وی با بیان اینکه هر کجا به سیره و سبک زندگی شهدا تاسی کردیم در انجام امور موفق بودیم، تاکید کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا که به فرموده حضرت امام (ره)، ولی نعمتان جامعه هستند، فرصت مغتنمی است برای مسئولان تا با تزکیه روح آماده خدمت‌گزاری به مردم عزیز باشد.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران همچنین با حضوردر منزل شهیدوالامقام ناصر احمدپور، در عیادت از همسر گرانقدر شهید، ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل از نزدیک در جریان روند رسیدگی و درمان ایشان قرار گرفت.

گفتنی است شهید بزرگوار «حسین میرزایی» از کارکنان شرکت سهامی فرش ایران و شهید والامقام «ناصر احمدپور» از پرسنل حراست وزارت بازرگانی سابق بودند که در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده